23. 07. 2014.

Novo staro zvono za bicikl

Bok svima,
imala sam jedno staro zvono na biciklu koje je jednom već bilo sređeno, ali se s vremenom uništilo i to me smetalo već dugo. Sada kada sam sredila bicikl bilo je vrijeme za srediti i zvono. 





Koristila sam: 
  • zlatnu akrilnu boju iz hobby arta
  • glue gun (i zlatne patronice, ali samo zato što su to jedine koje trenutno imam, jednako dobre će biti i obične)
  • plastični cvijet
  • škare (morala sam odrezati umjetnu peteljku cvijeta kako bi ga mogla lakše zalijepiti za zvono)
  • bijeli lak za nokte

Prvo sam kapicu zvona obojila u zlatno (2 sloja) i pričekala da se skroz osuši. Moja je prva ideja bila oblijepiti cijelo zvono cvjetićima, ali nakon što sam pola napravila shvatila sam da je previše kičasto i odlučila sam se za jednostavniju verziju samo s jednim cvjetićem u sredini. Kada se sve osušilo bijelim sam lakom za nokte samo stavila točkice sa strane. Volia!




Do sljedećeg posta,
Sara

3 komentara:

  1. Supika! Baš je slatko zvonce! Nešto slično smo i mi radile nedavno za D&D, ali ne smijemo otkrivati, tek će u idućem broju biti objavljeno! Veselimo se idućem postu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala drage Maje, čitala sam i prošli D&D i vidjela vaše super ideje, veselim se novima :) Sara

      Izbriši
  2. Zanimljiva ideja, baš je super ispalo. Bicikl odmah izgleda ljepše.

    OdgovoriIzbriši